Taşeron İşçilere Verilecek İkramiye Ücreti Açıklandı! Kadro Alan Taşerona Ne Kadar Prim Ödemesi Yapılacak?

Kadro alan taşeron işçilere verilecek ola 52 günlük ikramiye ödemesi tutarı açıklandı. Peki taşeron işçilere ne kadar para yatırılacak, verilecek?

Taşeron İşçilere Verilecek İkramiye Ücreti Açıklandı! Kadro Alan Taşerona Ne Kadar Prim Ödemesi Yapılacak?

Kadro alan taşeron işçilere verilecek ola 52 günlük ikramiye ödemesi tutarı açıklandı. Peki taşeron işçilere ne kadar para yatırılacak, verilecek?

08 Nisan 2018 Pazar 18:34
Taşeron İşçilere Verilecek İkramiye Ücreti Açıklandı! Kadro Alan Taşerona Ne Kadar Prim Ödemesi Yapılacak?

Türkiye geneli faaliyet gösteren kamu kurumlarınad istihdam etmekte olan taşeron işçilerin büyük bir bölümüne kadro verildi. Buna göre 2 Nisan 2018 tarihinden sonra kadro alan işçiler artık alt iş veren ile muhatabını kesti ve devletin güvencesi altında çalışmaya başladı.

Buna göre hükümet ile Çalışma ve Sosyal Güvenlik Bakanı Jülide Sarıeroğlu tarafından taşeron işçilere bir müjde daha verilmiş ve kadro alan taşeron işçilere ikramiye ödemesinin yapılacağı açıklanmıştı. Buna göre kadro alan taşerona ne kadar prim ücreti verileceği açıklandı. Taşerona ne kadar para verilecek?

İKRAMİYE ÜCRETLERİ AÇIKLANDI!

Çalışma ve Sosyal Güvenlik Bakanı Jülide Sarıeroğlu tarafından ilk yapılan açıklamalarda kadro alan işçilere ikramiye ücretinin verileceği ve diğer yaptığı açıklamasında ise işçilere ne kadarlık ikramiye ücretinin verileceğini duyurdu. Peki taşerona ne kadar para yatırılacak?

Çalışma ve Sosyal Güvenlik Bakanı Jülide Sarıeroğlu tarafından yapılan açıklama ile işçilere aldıkları maaşın 1.5 katının prim ödemesi olarak verileceği belirtildi. Yani tutarlar işçiden işçiye değişiyor. Örnek vermek gerekirse asgari ücret bin 603 TL alan bir işçiye 2 bin 404 TL ikramiye verilirken 2 bin lira maaş alan taşerona ise 3 bin lira ikramiye prim ödemesi yapılacaktır.

İKRAMİYE ÖDEMELERİ NE ZAMAN YAPILACAK?

Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
omet 2018-04-08 22:38:07

ikramiyeden bahsediyorsunuz ama belediyedeki k i t şirketlere geçenlerde bu ikramiyeleri alacaklarmı

Misafir Avatar
matrax 2018-04-09 23:02:18 @omet

gayet tabi alacaklar ...

Beğenmedim! (1)
Avatar
kadir 2018-04-08 22:14:44

Allah razı olsun herkesten Allah vatanımızı korusun gerisi kolay

Avatar
Hüseyin arvas 2018-04-08 18:56:57

Ne zaman yatıracaklar

Avatar
Mesut 2018-04-09 12:31:16

Devlet Taşören işçileri kadrolu personel yaptık diyorlar ama ben ortada hiç bir şey göremiyorum maaş artışı yok çünkü yüzde on artıştan yararlanma yok sendika yok yol süt ,yemek vesaire bu ücretler yararlanamıyor,çocuk okul masrafları,çocuk parası bayram ikramiye,birde milleti uzun seneler çalışanları alacakları tazminat fedakarlık ettiler adı karşılaştırma devlet ovunmesin belediyede çalışan işçilerin hiç biri bu haktan ysrarlanmiyor bizler belediye iktisadı teşekkül olarak çalışıyoruz bizim hiç bir sosyal imkanımız yok nerede kaldı kadro olayı benim külağıma anladın sayın bakanım sakın ovunmeyin yaptıklarınızı milleti kandırmayın milleti sınav ysptiniz evrak hazirlattiniz alacakları tazminat haklarını fedakarlık yaptılar ama sonuç kocaman (O) SIFIR

Avatar
Mesut 2018-04-09 12:42:01

Devlet Taşören işçileri kadrolu personel yaptık diyorlar ama ben ortada hiç bir şey göremiyorum maaş artışı yok çünkü yüzde on artıştan yararlanma yok sendika Yok, yol süt ,yemek vesaire bu ücretler yok yararlanamıyor,çocuk okul ,masrafları,çocuk parası bayram ,ikramiye,birde milleti uzun seneler çalışanları alacakları tazminat haklarini fedakarlık ettiler adı sozde kodro verdik , devlet ovünmesin sanin ,belediyede çalışan işçilerin hiç biri bu haktan ysrarlanmiyor bizler belediye iktisadı teşekkül olarak çalışıyoruz,ama bizler ne sınava girdik nede evrak doldurduk, bizim hiç bir sosyal imkânımız yok nerede kaldı kadro olayı (ATMA ZİYA) sayın bakanım sakın kimseyi kandırmayın yaptiklarinizla övünmeyin sayin bakanım yaptıklarınızı milleti kandırmaya gerek yok milleti sınav soktunuz stres yaptınız evrak hazirlattiniz alacakları tazminat icin haklarını fedakarlık yaptılar ama sonuç kocaman (O) SIFIR ben gerçekleri konuştum sanıyorum hatam varsa duzeltin lütfen kadro demek bayramlardan bir maaş kadar ikramiye en düşük maaş 2500 sendika yol,süt,yemek ,çocuk ,okuyan çocuk için okul masrafları vesaire nerede bunlar boş konuşmayın lütfen milleti kandırmaya hiç gerek yok

Avatar
Ali seven 2018-04-09 15:53:00

Beldiyede calışan taşoronlar hic bi hakka sahip degil cünkü taşorandan belediye şirketine verdiler ben bi taşıron artık ne ayarsanız sayın hic hakımızı vermedi

Avatar
Kâmil 2018-04-09 07:51:39

Yetmez ama evet bu zamana kadar yenilen haklarımıza ne olacak taşeronda 15 senedir anamız ağladı.

Avatar
Ali 2018-04-09 16:35:33

Belediye işçilerine var mi peki