PMYO 2 Bin 500 Polis Alımı YGS Şartı ve Mezuniyet Şartı Kaldırılacak Mı?

Emniyet Genel Müdürlüğü YGS şartı arayarak lise mezunu 2 bin 500 polis alımı yapıyor. YGS ve mezuniyet şartı kaldırılacak mı?

PMYO 2 Bin 500 Polis Alımı YGS Şartı ve Mezuniyet Şartı Kaldırılacak Mı?

Emniyet Genel Müdürlüğü YGS şartı arayarak lise mezunu 2 bin 500 polis alımı yapıyor. YGS ve mezuniyet şartı kaldırılacak mı?

10 Mayıs 2017 Çarşamba 20:56
PMYO 2 Bin 500 Polis Alımı YGS Şartı ve Mezuniyet Şartı Kaldırılacak Mı?

Geçtiğimiz hafta Emniyet Genel Müdürlüğü Polis Akademisi Başkanlığı tarafından yapılan duyuru ile lise mezunu toplam 2 bin 500 kişilik polis alımı yapılacağı duyurulmuştu. Buna göre alımlar Polis Meslek Yüksek Okulu kapsamında yapılmakta olan 2 bin 250 erkek polis alımı ve 250 kadın polis alımı gerçekleştirilmektedir.

Polis Meslek Yüksek Okulu kapsamında toplam 2 bin 500 kişilik polis alımı yapılırken adaylarda YGS şartı aranmakta olup yine adayın lise mezunu olması ya da lise son sınıf öğrencisi olması gerektiği belirtilmektedir. Peki YGS şartı ile mezuniyet şartı kaldırılacak mı?

ADAY TALEPLERİ

Mezuniyet Şartı Kaldırılsın İsteniyor

Özellikle sosyal medya aracılığı ile seslerini duyurmaya çalışan önlisans mezunu adaylar PMYO 2 bin 500 polis alımına başvuru yapamadıklarını ve lise mezunu şartının kaldırılarak kendilerinin de bu alım ilanına müracaat edebilmelrine olanak sağlanmasını istemektedir.

YGS Şartı Kaldırılsın Talebi

Mezuniyet şartından hariç olmak üzere binlerce aday yine Yükseköğretime Geçiş Sınavı şartının da kaldırılmasını istiyor. Buna göre normal adaylar için YGS'den 260 ham puan ve şehit ya da gazi yakınları için ise YGS'den 150 ham puan almış şartı aranmaktadır.
Binlerce mezuniyet şartı ve YGS şartından dolayı PMYO 2 bin 500 kişilik polis alımına müracaat edemediğini belirtmekte ve PMYO 2 bin 500 polis alımı ilanına müracaat edebilmek için bu şartların kaldırılmasını talep ediyor. Şu anda polis alımında aranmakta olan YGS ve mezuniyet şartının kaldırılıp kaldırılmayacağı konusunda bir bilgi verilmedi ancak adaylar seslerini duyurmaya çalışarak şaartların kaldırılmasını istiyor.

POLİS ALIMI İLANI İÇİN TIKLAYINIZ
Polis Maaşları Ne Kadar Oldu 2017!

Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Kübra 2017-05-11 08:23:25

Lütfen kaldırılsın ygs şartı bazılarımızın puanı yetmiyor. bizede bir şans verin lise mezunu erkek alındı ama bayan alınmadı..

Avatar
ayşenur korkut 2017-05-11 14:22:08

kaldırılmasın biz gece gündüz çalıştık o puanı almak için yatmasalardı da çalışsalardı.

Avatar
Cem 2017-05-11 04:23:54

YGS ye 2016 yılında girdim ve YGS puanım 150 nin altında.Bizim en büyük hayalimiz polis veya askeriyede görevli kalıcı olmak biz para felan istemiyoruz yeter ki hayalimiz gerçek olsun.SESİMİZİ DUYUN BAKANIM

Avatar
Es 2017-05-11 21:59:05

YGS şartı kaldırılsın ya

Avatar
Nurdoğan cineviz 2017-05-12 23:12:43

Elbetteki düzenin sağlıklı işleyebilmesi için eğitimli insanlar emek etmiş insanlar öncelik verilmelidir kurum vr kuruluşlara bunu yaparken de çok önemli bi ayrıntıyıda göz ardı edemeyiz.keşke ülkemizin daha geniş imkanları olsaydıda eğitimini aldığı branşlarda insanlar görevlerini icra edebikseydi ancak ülkemiz yeni yeni bu düzeni kuruyor.polislik ve askerlik aslında çok farklı bi olay bir ünüverste mezunu doktor öğretmen vb meslekler kadro bulamadı diye polis oluyorsa ve lise okuyamamış birinin hiçbişey olamamasıda acı.oysa vatan söz konusu olunca bu millet diploma ya bakmadı hiçbir zaman çanakkale öncesi ve bugünün 15 temmuzuna bakarsanız tarihi eğitimle degerlendirmeyeceğimiz insanların destanlarıyla dolu.para için polis olan bir mimardansa vatan için can koyan ortaya bit çobanın değerini kimse anlayamaz.sayın bakanım hayatım devlete millete türk İslam ülküsüne inanmak la geçiyor okulunu dahi bu sebeplere bağlı olaylardan dolayı bırakmak zorunda kaldım ama bugün gelelim gorelimki devletine kendini feda etmek isteyen bizler şehit olma şerefine dahi aday olamıyoruz liseyi bitiremedik evet ama unutmayın verdiğim örnekteki gibi bunca diplomalı yarın birgün amir komutan olmak için batı illeri tercih ederken cephede o puslu dağlarda canını ortaya koyacak olanda diploması olmayan bizler olacağız sözlerim yanlış anlaşılmaz inşAllah son sözüm şudur eğitim şart ama her türlü eğitim okullara toplayın başarılı olanları sınavla değil sahada arazide sınava alınki adalet yerini bulsun kalemle değil mermiyle sınav verenlerin yeridir cepheler...

Misafir Avatar
sibel 2017-05-19 15:31:40 @Nurdoğan cineviz

katılıyorum gercekten yürek işi bu

Beğenmedim! (0)
Avatar
Emre k 2017-05-12 11:22:29

Yas kaldirilsin bir seneyle kaybediyoruz 91 lilere de bi sans verin

Avatar