2018 Erken Seçim Sonuçları Anketi Duyuruldu! Partilerin Oy Oranları Açıklandı

24 Haziran tarihinde yapılacak olan 2018 erken seçim sonuçları anketi kamuoyuna duyuruldu. Peki hangi parti 24 Haziran'da yüzde kaç oy alacak?

2018 Erken Seçim Sonuçları Anketi Duyuruldu! Partilerin Oy Oranları Açıklandı

24 Haziran tarihinde yapılacak olan 2018 erken seçim sonuçları anketi kamuoyuna duyuruldu. Peki hangi parti 24 Haziran'da yüzde kaç oy alacak?

04 Mayıs 2018 Cuma 20:43
2018 Erken Seçim Sonuçları Anketi Duyuruldu! Partilerin Oy Oranları Açıklandı

Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan'ın talimatı ile yapılan açıklama da seçimlerin 24 Haziran 2018 tarihine alındığı ve Türkiye'nin erken seçime gideceği belirtilmişti. Buna göre erken seçime girebilecek düzeyde olan tüm partiler Türkiye geneli çalışmalarına başladı.

Parti genel başkanlarının yapacağı konuşmalar 24 Haziran 2018 tarihinde yapılacak olan seçimlerdeki oy oranlarını ciddi şekilde etkileyecek olup şimdiden kamuoyuna 2018 erken seçim anketi sonuçları duyurulmaya devam ediyor. Peki partilerin oy oranları nedir?

24 HAZİRAN SEÇİM SONUÇLARI ANKETİ

İşin Olsa ekibi olarak bizlerde 24 Haziran 2018 tarihinde yapılacak olan erken seçim için anket çalışmaları yapıyoruz. Yine tüm anket sonuçlarını takip etmeye devam ediyoruz. Buna göre anket sonuçlarında Adalet ve Kalkınma Partisinin yüzde 42 - 45 Cumhuriyet Halk Partisinin yüzde 20 - 24, İYİ Partinin yüzde 15 - 20, Milliyetçi Hareket Partisinin yüzde 7 - 8 ve Halkların Demokrasi Partisinin ise yüzde 7 - 9 arasında oy aldığı görülmektedir.

Tabi bu sonuç anketi yeni yapılan anketler ile elde edilmiştir. Yani siyasilerin konuşması ve seçime az bir süre kala yeni yapılacak olan seçim sonuçlarında daha değişik yüzdelik oy oranları dağılabilir. Yeni anketler geldikçe www.isinolsa.com ekibi olarak sizlere konu hakkında bilgi vereceğiz.

Cumhurbaşkanlığı Seçim Sonuçları Anketi

Son Güncelleme: 05.05.2018 17:37
Anahtar Kelimeler:
Seçim AnketiErken Seçim
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Cemal 2018-05-05 18:51:04

Ben akpye oy vermekten biktim artik ulkeyi sadece dusmanliga itiyorlar sadece hastane acmakla olmuyor bu isler oyum MERAL ABLAYA

Misafir Avatar
Süleyman 2018-05-31 19:32:29 @Cemal

Ah gencler ah su ülkeyi bi araştırın neler yapılmış neler değişmiş ekonomi nasıl seyretmiş ülke buyumusmu gelecek potansiyeli nasıl açın tüm kaynakları okuyun
Biz AKP döneminde yokluk görmedik güçlü ve sağlam gelecek bizi bekliyor
Ama AKP giderse geleceğimiz gider bunu sakin unutmayın araştırın araştırın araştırın aksama kadar facede istgramda tweterde dolaşmaya ara verin vaatlerde yapılanlara bakin

Beğenmedim! (3)
Avatar
MİLLET 2018-05-04 21:42:18

bu ülkeye adaleti getirecek 80 milyonu tarafgirlik yapmadan kucaklayacan tek kişi Muharrem İnce'dir!

Avatar
Ezbere oy yok 2018-05-06 15:11:01

Bundan sonra Akp benden oy alamaz. , ülke ne hale geldi ne huzur var ne ekonomi düzgün , herşey daha kötüye gidiyor , bir önceki yılı bir önceki ayı hatta bir önceki günü arar olduk

Avatar
öğretmen 2018-05-05 08:25:49

kardeşim ekonomi dibe vurmuş millet perişan olmuş evinize ekmek götüremiyorsunuz hala kalkıp başkan diyorsunuz hepsinin canı cehenneme.olan benim güzel ülkemin insanına oluyor kimseye oy falan yok demokrasi kazanacak.

Avatar
Ezbere oy yok 2018-05-06 15:11:36

Bundan sonra Akp benden oy alamaz. , ülke ne hale geldi ne huzur var ne ekonomi düzgün , herşey daha kötüye gidiyor , bir önceki yılı bir önceki ayı hatta bir önceki günü arar olduk

Avatar
Melih 2018-05-05 23:48:49

Bu ankete göre birinci turda bu iş bitmeyecek

Avatar
Calbayrak 2018-05-05 06:46:59

Hdpnin 7-9 arası oy alacağı tahmini çok yerinde olmuş, herkes hdpnin barajı geçeceğine kesin gözüyle bakıyor ama 7 haziranda da herkes geçmeyeceğine kesin gözüyle bakıyordu, ben özellikle doğu bölgesinde hdpnin hezimet yaşayacağını düşünüyorum, batıdaki solculardan belki tekrar oy alabilir ama doğuda yaşayacağı oy kaybı yüzünden büyük ihtimalle barajı aşamayacaktır bence.

Avatar
Harun Irmaksever O 2018-05-05 22:30:25

AKP,MHP=2 PARTİ'NİN % 53 ### CHP,HDP,İYİ SP PARTİSİ % 53 .Atatürkçü düşünce sahipleri Chp'ye oy vermez ,HDP düşünceli biz neyiz der,İYİ parti milliyetçi olsa bu 3 parti ile birleşmez deyip MHP'NİN yanına gider, Gerçek bir SP li benim partim ne yapıyor Erbakan'ın kemikleri sızlıyor deyip AKP koşar- Sizce 4 parti bir olsa bile % 53 Alabilirmi ?

Misafir Avatar
gökhan 2018-05-07 10:17:37 @Harun Irmaksever O