Sağlık Bakanlığı Memur Alımına İlişkin Önemli Açıklama Geldi!

Sağlık Bakanlığının memur ve personel atamasına ilişkin CHP Bursa Milletvekili Ceyhun İrgil önemli açıklama geldi. 9 bin kişilik atamanın yapılacağı duyuruldu.

Sağlık Bakanlığı Memur Alımına İlişkin Önemli Açıklama Geldi!

Sağlık Bakanlığının memur ve personel atamasına ilişkin CHP Bursa Milletvekili Ceyhun İrgil önemli açıklama geldi. 9 bin kişilik atamanın yapılacağı duyuruldu.

27 Mart 2018 Salı 23:48
Sağlık Bakanlığı Memur Alımına İlişkin Önemli Açıklama Geldi!

Ülkemizin en önemli kamu kurumlarından olan ve her sene açık pozisyonları için on binlerce kişilik atama gerçekleştirmekte olan Sağlık Bakanlığı bu senede rekor bir alıma imza atacak ve sene sonuna kadar toplam 50 binden fazla atamanın yapılabileceği tahmin edilmektedir.

Buna göre Sağlık Bakanlığı cephesinden yapılan açıklamalar ile ilk atamanın Mart ayı içerisinde yapılacağı duyurulmuştu. Ancak Mart ayının son haftasına girilmesine rağmen halen bir duyuru yapılmadı. Alımlar ne zama yapılacak derken CHP Bursa Milletvekili Ceyhun İrgil tarafından önemli bir açıklama geldi.

9 BİN ATAMA YAPILACAK!

CHP Bursa Milletvekili Ceyhun İrgil resmi sosyal medya hesabı aracılığı ile yaptığı duyurusunda Sağlık Bakanı ile görüşme yaptıklarını ve ortalama ilk atamada 9 bin kişilik personel alımı yapılacağını belirtti. Yine kadrolar hakkında da bilgi veren CHP Bursa Milletvekili Ceyhun İrgil atama kılavuzu ile branşlara göre dağılımın en geç Perşembe gününe kadar yayımlanacağını ve ortaöğretim mezunu hemşire alım sayısının bine çıkartılması için talepte bulunduklarını belirtti. Sağlık Bakanlığı tarafından önümüzdeki günler içerisinde atama kılavuzunun kamuoyuna duyurulması beklenmektedir. Atamaya ilişkin bilgi geldiğinde www.isinolsa.com ekibi olarak sizlere konu hakkında bilgi vereceğiz.

TÜM MEMUR ALIMLARI BURADA
Anlık Bildirim: İŞİN OLSA MOBİL UYGULAMAMIZ BURADA

Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Ayşe 2018-03-28 10:06:20

Orta öğretim hemşireler 7 bin alım bekliyoruz.Mağduriyet giderilmesi . Sesimizi duyan yok mu.

Misafir Avatar
ŞAŞKIN 2018-03-28 15:05:20 @Ayşe

21.yy da yız ortaöğretim mezunu hemşire almak nedir. lisan mezunları boş gezsin ortaöğretim mezunları atansın. devlet vizyonunu genişletmeli artık.... Önlisans ve lisans mezunu olan bölümlerin orta öğretimlerinde 1 kişi bile almamalı.....

Beğenmedim! (8)
Avatar
Lisans 2018-03-28 01:11:33

Oldu başka? Ortamğretimlerin sayısının arttırılması için kimden sayı düşürecekler lisanstan mı ?biz boşuna üniversite okumadık kimse boş muhalefet yapmasın

Misafir Avatar
dolu muhalefet 2018-03-28 10:39:31 @Lisans

ülkenin genel sorunu senin gibi yalnız kendini düşünen, altta kalanın canı çıksın mantığı. bu okulları devlet açıyor, 4 yıl hemşirelik eğitimi alıyorlar. doğru dürüst matematik fen eğitimi falan alamazlar. üniversite sınavına girsen aldığın eğitimle eşit şartlarda yarışamazsın. kazandın diyelim 8 sene hemşirelik eğitimi alacaksın, buda olmaz. bunun çözümü atayacağın kadar öğrenci almaktır.

Beğenmedim! (0)
Avatar
Adli Tıp Teknikeri 2018-03-28 10:11:50

Biz neden unutuluyiloruz 10 kişilik kadro istiyoruz çok bisey değil

Avatar
Ort hemşire 2018-03-28 12:41:21

Bak lisans arkadaşım. Lütfen saygı çerçevesinde olalım.Sen boşuna üniversite okumadın ama biz seninle aynı dersleri gördük . Staj yaptık. Üniversteye hazırlandık aynı zamanda. Korkma sizden düşürülmez sayı. 7 bin gibi bir sayı da hayal gibi olmuş biraz ama . Zaten sizden 4 bin küsür alınıyor. Bize ayrılan 300 400 kişilik kadroya da lütfen laf etme. Biz fen lisesi kazanacak puanlar aldık zaten . Fakat bu liseye gelme amacımız daha kısa sürede işimize başlamak ve temelden yetişmek. Ayrıca devletimiz bize erasmus hakkıda vermişti. Ben 12. Sınıfta Çekyada erasmus yaptım. Yani orda da eğitimini almıştık bu dersin . Diyeceğim o ki. Lütfen hem lisanslar hemde ortaöğretimler bu konuda yok tecrübeymiş yok yaşmış tartışmayalım. Sonuçta hepimizin amacı da aynıdır. Türkiye Cumhuriyetine hizmet etmek. Vatana milşete hayırlı olmak. O nedenle sakın olaki seyesiz r tartışmaya girmeyin bizim bir ve birlik olma zamanımız . Yrri gelicek senin burda azarladığın ort hemşireler seni idare edecek serviste. O yüZden bşrbirimize sahip çıkalım . Muhalefet olmayalım hem de rızk Allahın elindedir o dilediğine verir . Senşn de bizim de korkmamız gerekmez . Teşekkürler herkese.

Avatar
ORTAÖĞRETİM 2018-03-28 14:47:02

KİMSE SİZE ÜNİVERSİTE OKUYUN DEMEDİ !

Avatar
Ortaöğretim hemşire 2018-03-28 20:03:07

Bizde boşuna lise okuyup KPSS den 85 almadık hani şu sizin alamadiginizdan .

Avatar
Seher 2018-03-28 18:09:47

Siz universte okuduğunuzda bizde saglik derslerinde zirve yaptık ne alakası var bizden düşük alıp atanıyorsunuz biz kalıyoruz adalet mi bu

Avatar