Çalışma Sosyal Güvenlik Bakanı'ndan Son Dakika Taşeron Açıklaması

Çalışma Sosyal Güvenlik Bakanı Jülide Sarıeroğlu, son günlerin en çok konuşulan konuların başında gelen KPSS ve taşeron ile ilgili konuştu. Sarıeroğlu,” Ben hayatımda KPSS'ye girmemiş birisini”dedi.

Çalışma Sosyal Güvenlik Bakanı'ndan Son Dakika Taşeron Açıklaması

Çalışma Sosyal Güvenlik Bakanı Jülide Sarıeroğlu, son günlerin en çok konuşulan konuların başında gelen KPSS ve taşeron ile ilgili konuştu. Sarıeroğlu,” Ben hayatımda KPSS'ye girmemiş birisini”dedi.

03 Kasım 2017 Cuma 10:11
Çalışma Sosyal Güvenlik Bakanı'ndan Son Dakika Taşeron Açıklaması

Çalışma Sosyal Güvenlik Bakanı Jülide Sarıeroğlu, son günlerin en çok konuşulan konuların başında gelen KPSS ve taşeron ile ilgili konuştu. Sarıeroğlu,” Ben hayatımda KPSS'ye girmemiş birisini”dedi.

Türkiye ihracatçılar Meclisi tarafından organize edilen” Türkiye ihracat haftası” programında konuşma gerçekleştiren Çalışma Sosyal Güvenlik Bakanı Jülide Sarıeroğlu, gündeme dair önemli açıklamalar yaptı.

Türkiye'de bir KPSS gerçeği var açıklaması yapan Bakan Sarıeroğlu,” gençlerimiz maalesef almış oldukları eğitimlerden sonra iki yıl boyunca ellerine kapanarak KPSS sınavına hazırlanıyorlar. Bizim amacımız gençlerimizi girmiş oldukları Bu durumun içinde çıkarmak. Ülkemizin çiftçiye de, işçiye de  htiyacı olduğu gibi bizim mühendislerimiz de  fabrikalarımızda çalışmasına ihtiyacımız var. Yani açıkçası gençlerimize her alanda ihtiyaç duyuyoruz. Biz gençlerimizi bu durumdan hep birlikte çıkarmamız gerekir, Bu konuyla ilgili çalışmalarımızda daha etkili bir şekilde yürütülecek. 

Taşeron konusuna da konuşmasında değinen Çalışma Sosyal Güvenlik Bakanı Jülide Sarıeroğlu,” taşeron konusu çok güncel bir konu, bu konu ile ilgili Sayın Başbakanımız zaten grup toplantısında gereken konuşmayı yaptı. Kamu boyutu konusunda inşallah yakın zaman içerisinde bunu bitmeden konuyla ilgili önemli bir aşama kaybetmiş olacağız. Engelli kardeşlerimizin de bizlerden atanma talepleri olmuştu üçüncü atama olarak. Biz göreve gelir gelmez 2. atamalarına yaptık.  Ancak bazı teknik  kısıtlamalarla birlikte sorunlar oluştu. Son gerçekleştirilen Bakanlar Kurulu toplantısında ortaya konulan sunumdan sonra ek olarak 5 Bin engelli kardeşimize atama imkanı sağladık. Bu atamaların yarısını 2018'in ilk çeyreğinde diğer yarısını ise 2018'in son çeyreğinde yapmayı düşünüyoruz”dedi.
 

Son Güncelleme: 13.11.2017 11:06
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Vatandaş 2017-11-03 22:56:46

Sayıları milyonları geçen işsizlerimiz, torpilsizlerimiz devlette çalışabilmek için KPSS.den kadro beklerken ; taşeronlara BELEŞ kadro verilmesi haksız ve adaletsiz olur.

Misafir Avatar
Ghn 2017-11-05 21:25:55 @Vatandaş

Biz beleş iş yapıyoruz karşılığıda beleş kadrodur şimdi düş yakamızdan şirketlerin maşası zalım sistem kamuya artık daha fazla adam alamayacak bizim kpss puanlarımızda değerlenecek

Beğenmedim! (7)
Avatar
Milat 2017-11-04 00:32:38

BAKANIN BU AÇIKLAMASI KPSS NİNDE KALDIRILABİLECEĞİ GİBİ BİR İZLENİM BIRAKTI BENDE. YARIN BİRGÜN CUMHURBAŞKANI ŞU KPSS Yİ DE KALDIRIN BANA TERS GELİYOR DERİSE ŞAŞIRMASIN.

Avatar
Beleşçiler 2017-11-04 21:08:43

Şu an kamuda taşeron olarak çalışanların hepsi torpille işe girmiştir. Yoldan geçen birini devlet dairesine taşeron olarak almazlar. Eğer bunlara memur kadrosu verirlerse kamu vicdanı rahatsız olur. 3 milyon kişi kpssye giriyor bir çok ünv mezunu hizmetli kadrosunu tercih etmeye bile razı. Şimdi soruyorum size üniversite mezunu yıllardır kpss kursuna paralar döken insanlar var bir tarafta diğer tarafta çoğunluğu lise mezunu olan torpille şirketten giren insanlar. Bu işin kuralı kpssdir memur olmayı çok istiyosan girer kpssye yüksek puan alır atanırsın

Avatar
Milat 2017-11-04 00:29:55

Sayın bakanın bu açıklamasından önümüzdeki günlerde cumhurbaşkanının KPSS yi de kaldırabileceği gibi bir şey anlıyorum. Atamalarda sıkıntı çekildiğini bildiğimden bu tahminde bulunuyorum. Tabi bu benim fikrimdir.Bana.

Avatar
TAŞERON 2017-11-03 16:37:58

TAŞERONDA ARTIK YETER 2 YILDIR ÇÖZÜLMEDİ KADRO İSTİYORUZ BAŞBAKAN BUGÜN YARIN DEDİ O İŞ BİTTİ DEDİ CUMHURBAŞKANIMIZ TALİMAT VERDİ ARTIK ÇÖZÜN TAŞERON ASKERE GİDEMİYOR GELİNCE İŞ YOK

Avatar
Harun okcu 2017-11-03 17:01:40

YETER ARTIK HERKES OYALIYOR BİZ 657 KADROSU İSTİYORUZ CUMHURBASKANİ EGİTİM SİSTEMİNİ BEN YAPTİM DEDİ OLDU TASERONA KADRO NEDEN BEN YAPTİM BİTTİ OLMUYOR

Avatar
KPSS 2017-11-03 16:46:35

KPSS GİRENLER TEMİZLİKTE ÇALIŞMAZ GÜVENLİK YAPMAZ ONLAR AMİR OLMAK İSTİYOR TAŞERON EMEGİNİN HAKKNI İSTİYOR TAŞERONUN KADRO HAKKI

Avatar
Ali 2017-11-05 00:14:21

Sayın Bakanım iyi söylüyorsunuz hoş söylüyorsunuzda peki kpss ye girip yıllardır atama bekliyenleri de enayi yerine koyuyorsunuz,Tamam bu üljenin her iş kolundan insana ihtiyacı var şimdi şöyle bir düşünelim ülkemizde zorunlu öğretim 8 yıl 15-16 yaşında iljöğretimden mezun oldu diyelim hadi liseye gitmedi diyelim siz bu insanı hadi oto tamircine çırak olarak verin bakalım işi öğrenebilecekmi öğrenemez.ikinci mesele asgari ücret memlekette 1404 lira mı evet hal böyleyken kimse asgari ücretle çalışmak istemiyecek.üçüncü mesele taşeron meselesi hayatında hiç kpss ye girmeden taşeron olsun ne olursa olsun nasıl olurda taşerona kadro verilipte memur statüsünde yada kamu işçisi statüsünde olacak etmeyin o kadar kpss giren,o kadar üniversite mezunu insan iş bulamazken ayıptır günahtır bu insanların vebaline girersiniz ben bunu düpe düz seçim yatırımı..yık efendim 750 bin taşeron×ailesi falan üniversite mezunu olup dayısı olmayan×ailesi,O kadar kpss mağduru× ailesi birde bunu düşünün diyorum.