Türk Silahlı Kuvvetleri 20 Bin 595 Sözleşmeli Er Alacak!

Türk Silahlı Kuvvetleri TSK 2018 yılı sonuna kadar toplam 20 bin 595 sözleşmeli er alımı yapacak. Peki sözleşmeli er alımına ilişkin detaylar nedir?

Türk Silahlı Kuvvetleri 20 Bin 595 Sözleşmeli Er Alacak!

Türk Silahlı Kuvvetleri TSK 2018 yılı sonuna kadar toplam 20 bin 595 sözleşmeli er alımı yapacak. Peki sözleşmeli er alımına ilişkin detaylar nedir?

28 Ocak 2018 Pazar 20:47
Türk Silahlı Kuvvetleri 20 Bin 595 Sözleşmeli Er Alacak!

Bir süredir Milli Savunma Bakanlığı bünyesine bağlı olarak görev ve operasyon faaliyetlerine devam etmekte olan Türk Silahlı Kuvvetleri açık pozisyonları için rütbelere göre askeri personel alımları gerçekleştirmektedir. Buna göre TSK bu sene toplam 43 bin kişilik askeri personel alımı gerçekleştirecektir.

Türk Silahlı Kuvvetlerinin alım yaptığı ve en yoğun rağbet gösterilen rütbeleri arasında yer alan sözleşmeli er pozisyonu için bu sene toplam 20 bin 595 kişilik personel alımı gerçekleştirilecektir. Buna göre Türk Silahlı Kuvvetleri 2018 yılı sonuna kadar toplam 20 bin 595 sözleşmeli er alımı gerçekleştirecektir.

SÖZLEŞMELİ ER ALIMI DETAYLARI NELERDİR?

Milli Savunma Bakanlığı Türk Silahlı Kuvvetleri 20 bin 595 sözleşmeli er alımı gerçekleştirecektir. Peki sözleşmeli er alımına ilişkin detaylar nedir? Buna göre alımlar Türk Silahlı Kuvvetlerine bağlı Kara Kuvvetleri Komutanlığı, Hava Kuvvetleri Komutanlığı için yapılacaktır. Alınacak personeller sözleşmeli er rütbesine görev yapacaktır.

İLANLAR NE ZAMAN YAYIMLANACAK?

Milli Savunma Bakanlığı Türk Silahlı Kuvvetleri kendi bünyelerinde istihdam etmek üzere 20 bin 595 kişilik sözleşmeli er alımı yapacaktır. Peki sözleşmeli er alımı ilanı ne zaman yayımlanacak? Buna göre alımların önümüzdeki haftalarda kamuoyuna duyurulması ve müracaatların kuvvet komutanlıklarına göre başlaması beklenmektedir.

Son Güncelleme: 29.01.2018 23:21
Anahtar Kelimeler:
TskSözleşmeli ErTsk Asker
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Ümmet Polat 2018-01-28 22:57:19

Ben 4 yıllık sözleşmeli erim..sınır hattında 4 yıldır çoğu görevlere katıldım..4 yılımı devletime bağışladım..aklımda bırakmak yoktu..tayin şartlarını araştırdıktan sonra sözleşme uzatmamaya karar verdim

Misafir Avatar
Ramazan KILIÇ 2018-02-02 14:02:16 @Ümmet Polat

nasıl başvuru yapılıyor

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
cCc 2018-01-31 12:06:15 @Ümmet Polat

Ümmet Polat senden bir ricam var Şuan askerim Ve ilk okul mezunuyum Müsade edersen Numaramı vereyim Bana bi dönüş yap komutanım Bir kaç şey öğrenmem lazım Sana zahmet 0535 603 67 97 WhatsApp tan yazarsan sevinirim Saygılar

Beğenmedim! (0)
Avatar
Yusuf KIZILAY 2018-01-31 13:41:59

1990 doğumlu olanlarida alin ben ortaokul mezunuyum yaş sınırı 30 çekilsin bu vatan hepimizin sayın cumhurbaşkanım

Avatar