2018 Seçim Sonuçları Anketinde Son Durum Nedir? Hangi Parti Önde Gidiyor

24 Haziran 2018'de yapılacak olan seçim sonuçları anketinde son durum nedir? Hangi partilerin oylarında değişiklik var ve hangi parti önde gidiyor.

2018 Seçim Sonuçları Anketinde Son Durum Nedir? Hangi Parti Önde Gidiyor

24 Haziran 2018'de yapılacak olan seçim sonuçları anketinde son durum nedir? Hangi partilerin oylarında değişiklik var ve hangi parti önde gidiyor.

07 Mayıs 2018 Pazartesi 18:31
2018 Seçim Sonuçları Anketinde Son Durum Nedir? Hangi Parti Önde Gidiyor

Türkiye 24 Haziran günü seçime gidiyor ve iki seçim birden yapılacak. Buna göre seçmenler hem Cumhurbaşkanlığı seçimi için oy kullanacak hemde Milletvekili seçimi için istediği partiye ya da ittifaka oy verecektir. İşin Olsa ekibi olarak bizlerde anketler düzenlemeye devam ediyor.

Siyasi partiler ve liderleri Türkiye'nin dört bir yanında seçim için çalışmalarını ve konuşmalarını başlattı. Peki 24 Haziran 2018 seçim sonuçları anketinde son durum nedir? Seçim anketine bakıldığında hangi parti önde gidiyor, hangi partilerde yükselme var? Tüm detayları sizlere aktarıyoruz.

SEÇİM SONUÇLARI ANKETİ

24 Haziran 2018 tarihinde yapılacak olan seçim için düzenlenen seçim sonuçları anketin bakıldığında Adalet ve Kalkınma Partisinin yüzde 40 ile 44, Cumhuriyet Halk Partisinin yüzde 20 - 23, İYİ Partinin yüzde 20 - 24, Milliyetçi Harekat Partisi ve Halkların Demokrasi Partisinin ise ortalama aynı oranlarda yüzde 6 - 8 aralığında oy alması beklenmektedir. Peki son durum nedir?

OY ORANLARINDAKİ DEĞİŞİM NEDİR?

Adalet ve Kalkınma Partisinin oy oranlarında her hangi bir düşmenin olmadığı belirtilmekte olup Cumhuriyet Halk Partisi seçmenlerinin bir bölümü ittifak kurmaya karşı olduğu için çekimser yanıtlar vermektedir. Öte yandan İYİ Partinin son günlerde oy konusunda yeni bir çıkış yaptığı görülmekte olup MHP ile HDP'ninde oyları sabit bir şekil de ilerliyor.

CUMHURBAŞKANLIĞI SEÇİM ANKETİ SONUÇLARI BURADA

Son Güncelleme: 10.11.2018 13:58
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Imam 2018-05-07 20:21:46

ülke batmiş şişme botlarlan gidiyor siz halen o parti bu parti yeter be kanımızı emdiginiz bu ülkeyi yönetenlere sesleniyorum millet gırtlağına karar borcluysa sizin yüzünüzden adliyeler haciz dosyalarıylan dolu biz halen ülke ferah işinde nara atıyorsunuz be mazot 6.14 lira dolar almış başını durduramıyorsunuz ülke satmışlar emlak yoluylan 100 evden arsadan 75 beşi yabancılar almış buğdayı samanı pirıncı eti herşeyinde dilardan alır olduk sanki ülkemiz çöl hıcbişey yetişmiyor sanki yazıklar olsun be sizlere

Misafir Avatar
amed 2018-05-08 13:10:14 @Imam

bence sen imam degil meyhanecisin

Beğenmedim! (13)
Avatar
Çükli Çüki 2018-05-09 04:27:21

Amed ve Vatandaş yalaka+yalama toplama olduğunuz belli sizi gidi istifçi salyangozlar sizi ne iyi herşey bombok ....

Avatar
Vatandaş 2018-05-08 14:33:04

İmam efrndi kendine gel dış güçler başaramadı iç güçler çöktü daha ne yapsın akp kendine bırakmıyolar adamı şu seçim bitsin bak o zaman türkiyeye tek başına tris rest çekiyo dünyaya

Misafir Avatar
12321 2018-05-09 17:35:51 @Vatandaş

dış güçler diyenlere dış güç daha önce yok muydu ? bırak bu ayakları bırak. bu parti 16 yıldır iktidarda ne işsizlik azaldı ne enflasyon bıktık artık bıktık borçdan borca atlıyoruz

Beğenmedim! (2)
Avatar
Amigo Hüsnü 2018-05-10 05:43:05

Diriliş Acitasyon adam olda Eski Türkiyenin bokunu yeyin ... TC yi bölmenize Şeriata dayalı Padişahlık sistemi getirmenize Vatanını Seven Herkes 24 Haziranda dur diyecektir.... Senin iktidarın 16 yıldır milletü bitirdi fakirleştirdi ne konuşuyorsun ot kafalı Diriliş ....

Avatar
Schopenhaur 2018-05-09 14:51:21

Arkadaşlar siz biraz salaksınız galiba.Türkiye’deki insanların borçlarından haberiniz yok galiba.Sorsam 350 dolara haftada 66 saat çalışıyorsunuz.Burda yok “AKP müthiş yönetiyor abi(!)”kafalarındasınız.Git bak bakayım Bizi kıskanıyor dediğiniz Batı’da asgari ücret ne kadar kaç saat çalışıyorlar bir bakın.Haklısınız bundan önceki hükümetlerde kötü diyorsunuz ama
bu AKP’nin de kötü olduğu gerçeğini değiltirmez.Fetö’ye “Bitsin bu sla hasreti dön.” Diyen adamlar başkalarını Fetö’yle suçluyor.İnsanlar fikirlerini beğenmediği insana Fetöcü seni diyor 15 Temmuz diyor da abicim siz destek verdiniz siz büyüttünüz.Siz sanıyor musunuz ki hükümetin bu adam kayırma olaylarından haberi yok bu hükümetin kuş uçsa haberi olur haberi.Sonradan bastılar Fetö adam kayırdı.Ee sormazlar mı kardeşim bu zamana kadar nerdeydin de kötü olunca bok atıyorsun.

Avatar
NURULLAH 2018-05-08 23:18:04

İMAM ISIMLI SAHIS MILLET ALISMIS BORC YAPMAYA SEN KEYFI BORC YAP SONRA AKP YI SUCLA SEN BASKA ULKEDEN GAYRI MENKUL ALIRKEN BIRSEY YOK YABANCILAR BIZDEN ALINCAMI SUC OLDU SENIN GIBI BOZUK FIKIRLER OLDUGU MUDDETCE BU HEP BOYLE OLACAK ABD DEN ISRAILDEN YAHUDI USAKLARINDAN VE ONLARA MAŞA TUTAN PARTILERDEN SENIN DE BIR FARKIN YOK ALLAH AKIL VE HİDAYET VERSIN ALGI OPERASYONU YAPMA BIZ
BU ULKENIN GECMISINIDE BILIYORUZ HADI ORDAN

Avatar