Müjde! Taşeronların Maaşı Yükselecek

Geçtiğimiz günlerde Başbakan Binali Yıldırım, tarafından açıklanan taşerona kadro haberlerinden sonra şimdilerde herkes müjdeli haberi beklerken, bir yandan da ücret artışlarını merak etmeye başladı.

Müjde! Taşeronların Maaşı Yükselecek

Geçtiğimiz günlerde Başbakan Binali Yıldırım, tarafından açıklanan taşerona kadro haberlerinden sonra şimdilerde herkes müjdeli haberi beklerken, bir yandan da ücret artışlarını merak etmeye başladı.

07 Kasım 2017 Salı 15:55
Müjde! Taşeronların Maaşı Yükselecek

Geçtiğimiz günlerde Başbakan Binali Yıldırım, tarafından açıklanan taşerona kadro haberlerinden sonra şimdilerde herkes müjdeli haberi beklerken, bir yandan da ücret artışlarını merak etmeye başladı.

Başbakan Binali Yıldırım, yapmış olduğu açıklamasından Türkiye'de binlerce taşeron için müjdeli haber verdi ve taşeron işçiler için gerekli çalışmaların yapıldığını, kimsenin merak etmemesini ve verilen sözlerin yerine getireceğini açıkladı. Yıldırım," hükümet olarak gereken çalışmaların yapıldı, konu ile ilgili sona gelindi artık yeni yılla brlikte taşeron sorunu bitecek."dedi.

MEHMET ŞİMŞEK AÇIKLADI

"taşeron işçiler için nasıl bir model öngörülüyor? açıklaması yapan Mehmet Şimşek," Kamu ile zaten dolaylı bir bağ söz konusu. Bizler hükümet olarak gereken çalışmaları tamamlamak üzereyiz. Bu konu ile ilgili zaten Başbakanımızın talimatı net. 2017 yılı sonunda yada yeni yılla  birlikte bu taşeron sorunu ortadan kalkacak" şeklinde konuştu.

Bir yandan taşerona kadro haberi beklenirken, diğer yandan ise taşeronlara verilecek olan maaşlar konuşulmaya başlandı. Taşeronlarda sözleşmeler iş performansına, hizmetten beklenen faydanın sağlanıp sağlanmadığına göre yenilemesi yapılacak. Performansı yüksek olan işçiler, emekliliğe kadar çalışacaklar. Ücretleri aynı işi yapan personelden daha az alıyorsa, aradaki maaş farkı zaman içinde kapanacak. Yani bu durumda bazı taşeron çalışanların maaşları yükselmiş olacak.

Son Güncelleme: 13.11.2017 11:06
Anahtar Kelimeler:
TaşeronMaaşMüjde
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Ahmet 2017-11-08 08:13:40

Haksizlik böyle kamu personeli olmak varsa kimse okumasin okuyanlarin emmegine yıllarina yazik günah ozaman bütün ıssizleri ise alip kadro versinler

Misafir Avatar
Bak bak sen çok bilmişe 2017-11-09 00:20:14 @Ahmet

Asıl haksızlık olan, o kurumda hiç hak ihlaline uğramamış insanların direk kpsssiz memur olarak atanması değil midir? Ama oralar sizin için başvuru yeri olduğundan oraya itiraz etmezsiniz. Taşeron mağdurdur nedeni fazla iş yükü ve tazminat alamadığı içinde işi terkedememesidir. Fazla iş yükünü almaları ve hakkımızı ödemeleri gerekir çünkü işe başlarken bize o kadar iş yapacağımız söylenmedi.

Beğenmedim! (10)
Misafir Avatar
Taşeronnnn 2017-11-08 16:36:43 @Ahmet

nerden biliyorsun okumadığımızı!!! fesatlığın lüzumu yok

Beğenmedim! (13)
Misafir Avatar
MUKTEDİR 2017-11-08 15:44:36 @Ahmet

AHMET BEY KAMUDA MEMUR OLMAK İÇİN 1 VEYA 2 SENE OTURDUĞUN YERDEN ANNENİN BABANIN ALDIĞI KİTAPLARLA DERS ÇALIŞIP GÜYA EMEK HARCAYANLARIN HAKKINI KİMSE YEMEZ VARSA HAKKI TABİİ.BİZ 10 // 15 SENE ÇOK DÜŞÜŞ MAAŞLARLA ÇALIŞIP BİZİMLE AYNI İŞİ YAPAN MEMURLARDAN KATLARCA AZ ÜCRET ALIP HAKKI YENEN VATANDAŞLARIN HAKKINDAN BAHSEDİYORUZ.MERAK ETME SENİN OLMAYAN HAKKINA KİMSE TENEZZÜL ETMEZ

Beğenmedim! (11)
Avatar
Aise 2017-11-08 12:32:00

Benim iki üniversite mezunu oğlum otuz yaşında taşeron olarak bile is bulamadı taşeron olarak ise girmek çok zor yakını tanıdığı olanlar taşeron çalışıyor şimdide bunlara kadro verilecek yine bizim cocuklar otuz yaşında işsiz kalacak çünkü tanıdığım torpillik yok

Avatar
Kazim 2017-11-08 10:35:12

İşkur dan Okullarda çalışanlarda hizmet lilerede varmı

Avatar
insan 2017-11-08 12:37:19

kamudaki çalışan insanda özelde çalışan hayvanmı bitene özelde çalışan için bişey çıkarın artık

Avatar
insan 2017-11-08 12:38:08

kamudaki insansa özede çalışan ne !!!

Avatar
Geçici işci 2017-11-08 11:43:35

. 1998 den bu yana geçici işçiyiz bizleri düşünmeden tasoranlara
kadro veriyorsunuz bizler daha kaç sene bekliycez başbakanımızın soylediklerini biran önce sonuçlandırmasını istiyoruz bizlerde yeterince mağdur olduk geçici işçi kalmıcaktı ne oldu hiç bir sonuç yok geçici işçiler hakkında hiçbir açıklama yok

Avatar
Shjgd 2017-11-08 15:17:30

Geçici işçilerle ilgili yine bir haber yok eşim 21 yıldır şeker fabrikasında çalışıyor eğer bizim hakkımızı vermeden taşeron kadro alırsa benim iki çocuğumun eşimin hakkı haram zıkkım olsun ilgili kişilere

Avatar
Mehmet alisoy 2017-11-07 22:56:44

Taşeron belediyelere kadro geliceknmi

Misafir Avatar
Turk muhabir ajansi 2017-11-08 22:35:07 @Mehmet alisoy

Gelmicek

Beğenmedim! (5)