Maliye Bakanı Naci Ağbal Taşerona Kadro Açıklaması Yaptı! Detaylar Belli Oldu Mu?

Maliye Bakanı Naci Ağbal son günlerde merak edilen taşerona kadro açıklaması yapıldı. Peki kadro verilecek mi, detaylar belli oldu mu?

Maliye Bakanı Naci Ağbal Taşerona Kadro Açıklaması Yaptı! Detaylar Belli Oldu Mu?

Maliye Bakanı Naci Ağbal son günlerde merak edilen taşerona kadro açıklaması yapıldı. Peki kadro verilecek mi, detaylar belli oldu mu?

30 Ekim 2017 Pazartesi 22:45
Maliye Bakanı Naci Ağbal Taşerona Kadro Açıklaması Yaptı! Detaylar Belli Oldu Mu?

Ülkemizde farklı kurumlarda istihdam etmekte olan bir milyona yakın taşeron işçi uzun yıllardır kadro istiyor. Özellikle son iki yıldır hükümet taşeron işçileri gündeme getirdiği için işçiler ümitlendi ve kadro almak istediğini her platformda beyan etmeye başladı. Buna göre geçtiğimiz haftalarda Bakanların ve Başbakan Binali Yıldırım'ın yaptığı açıklaması ile taşeron işçilere bu sene sonuna kadar devlet güvencesi verileceği müjdelendi.

Buna göre taşeron işçilere ne zaman devlet güvencesi verilecek, kadro ne zaman verilecek sorularının yanıtları beklenirken bugün Maliye Bakanı Naci Ağbal konu hakkında önemli bir açıklama yaptı. Peki taşerona kadro konusunda detaylar belli oldu mu?

BAKAN TAŞERON AÇIKLAMASI YAPTI!

Maliye Bakanı Naci Ağbal tarafından yapılan açıklama ile taşeron işçiler ile ilgili çalışmalarının devam ettiği ve Başbakan Binali Yıldırım yıl sonuna kadar Türkiye Büyük Millet Meclisine yasayı sürmeyi planladıklarını duyurdu.

Yine Maliye Bakanı Naci Ağbal Bakanlar Kurulunun model konusunda bir karara vardıklarını ve bunu hükümet ile kamuoyuna paylaşacaklarını söyledi. Buna göre detaylar netleşmeye başladı fakat taşerona devlet güvencesi ne zaman verilecek, kadro ne zaman alınacak gibi soruların yanıtları henüz bilinmiyor.

Son Güncelleme: 30.10.2017 22:48
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
AKPNİN SON ŞANSI BİTTİ 2017-10-30 23:13:21

ÇOK CANIMIZI YAKTI İKİ MİLYON İMAM HATIPLIYLE DALGA GEÇİYOR GURURUMUZU HAYSIYETIMIZI İŞKUR DA TEMİZLİK GÖREVLİSİ REZİLLİK İNE BENİM MİHRABIMI PEYGAMER MAKAMINI REZİL ETTIREMESSIN YAZIKLAR OLSUN BU YAPTIKLARINIZI 28ŞUBAT TAKILER YAPMADI EN AZINDAN KADRO OLMASADA 10 BİN SÜRESİZ VEKİL İMAM ATAMASI YAPTI ECEVİT MESUT VE MHP ORTAK İKTİDARINDA BU İKTİDAR 16 YIL BOYUNCA 1 İKİ BİN 3 BİN İKİ YILDA BİR UTANMADAN HAKKİMİZİ FETOCU KAHPLER İNEK YEDİRİYOR BİZİ VEKİL FAHRİ İŞKUR DA KULLANIP GEÇİCİ OLARAK KADRO GELİNCE SOKAĞA ATANCAK KADAR KADDAR MERHAMETSIX VİJDAN SİZ HAYSİYET SİZ BU YAPTIKLARINIZI 100 YIL SILINMIYECEK DAĞILMIŞ YUVALARI HAYSİYETİMZ UMUTSUZLUĞA SEVK ETTİ MİLLETİN EVLATLARINI DİNDEN IMANDAN SOGUTTURAN YAŞLARI OLMUŞ 40 20 YIL SÖMÜR DÜNÜZ HAKKİMİZİ DAVAMIXI SATTINIZ KADIN KIZLARIMIZI FAHRİ OLRAK 700 800 TL FİYATLAR KÖYLERE GONDERİP KAPI KAPI GEZEREK MİLLETE HİZMET ETTİLER VEKİLLER DERNEK CEMASTLERİ İKİ DUDAGİ ARASINDA PEŞKEŞ ÇEKİLDİ İŞSİZ BIRAKILDI BİR YIL ORDA BİR YIL BAŞKA

Avatar
Cevdet Orantay 2017-11-01 11:12:51

657 numaralı DEVLET MEMURLARI KANUNU'nu
Madde 4 'te kamuda çalıştırılacak kişilerin istihdam şekli şu şekilde tanımlanmaktadır.
A) bendi ;Memur
B) bendi ;Sözleşmeli personel
C )bendi ;Geçici personel
D) bendi ; İşçiler

Madde 5'de ise; Bu Kanuna tabi kurumlar, dördüncü maddede yazılı dört istihdam şekli dışında personel çalıştıramazlar.

Dolayısıyla A-B-C-D bentleri haricinde E ya da F şeklinde başka bir statüde kadro taşeron sistemin kamuda devam ettirilmesidir.
Koca bir balon ve aldatmadır; haliyle kabul edilemez.

Avatar
Cevdet ORANSOY 2017-11-01 11:32:37

657 numaralı DEVLET MEMURLARI KANUNU'nu
Madde 4 'te kamuda çalıştırılacak kişilerin istihdam şekli şu şekilde tanımlanmaktadır.
A) bendi ;Memur
B) bendi ;Sözleşmeli personel
C )bendi ;Geçici personel
D) bendi ; İşçiler

Madde 5'de ise; Bu Kanuna tabi kurumlar, dördüncü maddede yazılı dört istihdam şekli dışında personel çalıştıramazlar.

Dolayısıyla A-B-C-D bentleri haricinde E ya da F şeklinde başka bir statüde kadro taşeron sistemin kamuda devam ettirilmesidir.
Koca bir balon ve aldatmadır haliyle kabul edilemez.

Avatar
Ghn 2017-11-01 22:15:33

Yalanların sonu gelmez, doğrusu ne demedikçe.. Doğrusunu kimse bilmiyor zaten o zaman at yemi yutanın kursağında kalsın şekli.

Avatar
Ghn 2017-11-02 10:01:19

Bence taşerona kadro değilde şeker fabrikalarına özelleştirme çıkar hep gündem değiştiyorsunuz satamazsınız sizin değil orası milletin. Kurumu yaşat ki devlet yaşasın.

Avatar
Ghn 2017-11-13 13:48:45