Çalışma Bakanı Müezzinoğlu Duyurdu! Taşeron İşçileri İçin Önemli Açıklama

Çalışma ve Sosyal Güvenlik Bakanı Mehmet Müezzinoğlu taşeron işçileri için önemli derecede açıklama yaptı. Taşerona kadro ne zaman verilecek.

Çalışma Bakanı Müezzinoğlu Duyurdu! Taşeron İşçileri İçin Önemli Açıklama

Çalışma ve Sosyal Güvenlik Bakanı Mehmet Müezzinoğlu taşeron işçileri için önemli derecede açıklama yaptı. Taşerona kadro ne zaman verilecek.

31 Mayıs 2017 Çarşamba 12:02
Çalışma Bakanı Müezzinoğlu Duyurdu! Taşeron İşçileri İçin Önemli Açıklama

Ülkemiz de istihdam etmekte olan bir milyona yakın taşeron işçisi kamuya alınabilmek için taşeron yasasının kabul edilmesini istemeye devam ediyor. Uzun süredir gündemde bir türlü olmayan ve taşeron hakkında açıklamaların gelmemesi aracılığı ile taşeron yasası hakkında açıklama yapılmasını işçiler talep etmekteydi.

İşçilerin taleplerine karşılık olarak Çalışma ve Sosyal Güvenlik Bakanı Mehmet Müezzinoğlu taşeron yasası hakkında önemi sayılabilecek bir açıklama yaptı. Bakan Mehmet Müezzinoğlu'nun yaptığı açıklaması bir milyona yakın taşeron işçiyi üzdü. Peki Bakan nelerden bahsetti. Taşerona kadro ne zaman verilecek.

GÜNDEMİMİZE ALMADIK AÇIKLAMASI

Çalışma ve Sosyal Güvenlik Bakanı Mehmet Müezzinoğlu yaptığı açıklamasında takvimi henüz belirlemeyemedik ifadesini kullandı. Bilindiği üzere taşerona kadro için bir takvim belirlenecek, bakanlar kurulunda görüşmeler yapılacak ve belirlenmiş olan takvim doğrultusunda taşeron yasası görüşmeleri yapılacaktı. Ancak takvimin halen belirlenemediği ifade edildi.

Konuşmasına devam eden Çalışma ve Sosyal Güvenlik Bakanı Mehmet Müezzinoğlu sözlerini taşeron hakkında şu anda henüz gündemimize almış değiliz ifadesini kullandı. Bu açıklamaların ardından bir milyona yakın taşeron işçisine üzücü haber verilmiş oldu. İşçilere bu sene kadro verilmesi planlanıyor ancak kadro verilmesi ve görüşmeler taşeron yasası hakkında takvimin belirlenmesinden sonra yapılacaktır. Yeni haberler geldikçe aktaracağız. Öte yandan taşerına kadronun ne zaman verileceğine ilişkin bilgi şu anda halen yok.

TÜM HABERLER İÇİN TIKLAYINIZ

Yorumlar

Dikkat!

Yorum yapabilmek için üye girşi yapmanız gerekmektedir. Üye değilseniz hemen üye olun.

Üye Girişi Üye Ol

Avatar
nuran sune 2017-05-31 15:07:10

SINAVA GİRMEDİLER KİM KİMİ TANIMIŞSA İŞE ALMIŞLAR ÇOĞUNLUĞUDA MASA BAŞINDA İŞ YAPIYOR.CUMARTESİ PAZAR TATİL MEMUR GİBİ ÇALIŞIYORLAR MEMURDAN FARKLARI SERVİSİ BEDAVA YEMEĞİ BEDAVA OLUŞUDUR

Misafir Avatar
temizlik işçisi 2017-06-02 09:23:21 @nuran sune

nuran sune inşAllah sen veya çocuğun bir gün taşeron olursunda o zaman anlarsın taşeron ne demek o zaman görürsün. bu sana taşeronlardan dua olsun

Beğenmedim! (34)
Misafir Avatar
sabır 2017-06-01 17:25:00 @nuran sune

biz işe girdiğimizde 1998 de sınav falan yoktu canım bir bellemissiniz sınav girdikte neolduki sınava girmediğimizi ne biliyorsun çocuğum

Beğenmedim! (31)
Misafir Avatar
Fazıl ÇETİN 2017-05-31 16:32:40 @nuran sune

Nuran süne bir taşeron olarak devlette çalışanların hepsi(taşeron işçi memur sende dahil) bir sınava girelim kpss gibi. Kim yüksek puan alırsa o çalışsın.
Atıp tutuyorsun. Kaç puanla girdin memur oldun merak da etmedim değil.

Beğenmedim! (53)
Misafir Avatar
ALP 2017-05-31 15:58:20 @nuran sune

NE DEDİĞİN ANLAŞILMIYO

Beğenmedim! (48)
Misafir Avatar
m 2017-05-31 15:52:30 @nuran sune

tuvalette milletin sıçtığı boku temizlemek için kpss ye mi girmek lazım

Beğenmedim! (47)
Misafir Avatar
EYUP 2017-05-31 15:39:12 @nuran sune

SEN MEMURSUN KESİN O KADAR ZORUNA GİTTİĞİNE GÖRE TABİ KADRU VERSE DAHA İŞİNİZİ YAPTIRAMAZSINIZ KIZMAKLA HAKLISINIZ

Beğenmedim! (45)
Avatar
Taylan 2017-05-31 13:10:56

Taşeron işçileri olarak bunları okurken artik BİZ utanıyoruz!!

Avatar
toprak 2017-05-31 14:34:41

ALLAH sizi bildiği gibi yapsın.

Avatar
TAŞERON 2017-05-31 13:56:29

TAŞERON 2 YILDIR BEKLİYOR GÖRÜŞME TAKVİM BELİRLENMEDİ 2017 TAŞERON BİTECEKTİ 2 YILDIR ÇALIŞMA BAKANI ÇÖZEMEDİ HANİ % 99 TAMAMDI TEKNİK ÇALIŞMA TAMAMDI 2017 OCAKTA KAMUYA AKTARILACAKTI BUNLAR YALANMI REFARANDUMDA CUMHURBAŞKANIMIZ TALİMAT VERDİ HALEN YOK

Avatar