Başbakan Duyurdu Taşeron Yasası 12 Maddeden Oluşacak! Süresiz Sözleşme Geliyor

Başbakan Binali Yıldırım taşerona devlet güvencesi yasası hakkında açıklama yaptı. Buna göre yasa 12 maddeden oluşacak ve taşeron işçilere süresiz sözleşme gelecek. Peki detaylar nedir?

Başbakan Duyurdu Taşeron Yasası 12 Maddeden Oluşacak! Süresiz Sözleşme Geliyor

Başbakan Binali Yıldırım taşerona devlet güvencesi yasası hakkında açıklama yaptı. Buna göre yasa 12 maddeden oluşacak ve taşeron işçilere süresiz sözleşme gelecek. Peki detaylar nedir?

04 Aralık 2017 Pazartesi 23:38
Başbakan Duyurdu Taşeron Yasası 12 Maddeden Oluşacak! Süresiz Sözleşme Geliyor

Türkiye'nin dört bir yanında istihdam etmekte olan 720 bin civarı taşeron işçileri devletten uzun süredir güvence istemeye devam ediyor. Buna göre taşeron yasası ne zaman yürürlüğe girecek, detaylar ne zaman paylaşılacak derken yavaş yavaş konu hakkında yeni duyurular yapılmaya devam ediyor.

Bilindiği üzere taşeron yasasının Aralık ayının sonları ya da Ocak 2018'de yürürlüğe girmesi ve taşeron işçilere devlet güvencesinin verilmesi beklenmektedir. Buna göre taşeron yasası hakkında yeni gelişmeler beklenirken Başbakan Binali Yıldırım konu hakkında çok önemli bir açıklama yaptı. Peki detaylar nedir?

12 MADDEDEN OLUŞACAK

Başbakan Binali Yıldırım tarafından yapılan açıklama da taşeron yasasının 12 maddeden oluşacağı belirtildi. Tabi maddeler ve maddelerin ayrıntıları hakkında bilgi verilmemiş olup sadece önden bir açıklama yapılmış ve işçilere müjdeli haberler verilmiş oldu.

SÜRESİZ SÖZLEŞME

Taşeron işçiler bilindiği üzere şu anda yıllık olarak sözleşmelerini yenilemek de ve yıl sonunda çalıştığı kurumun isteğine bağlı olarak sözleşmesinin yenileyebilmektedir. Sözleşme süresi ne kadar olacak sorularına yanıt olarak genelde 3 sene tahmin edilirken Başbakan Binali Yıldırım taşeron işçilere süresiz sözleşmenin yapılmasının öngörüldüğünü söyledi ve konu hakkında ilerleyen günlerde Çalışma ve Sosyal Güvenlik Bakanı ile Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan'ın duyuru yapacağını ifade etti.

İlandan İlk Haberdar Olmak İstiyorsanız;
Bildirim Almak İçin: 
Mobil Uygulamamızı Buradan İndirebilirsiniz
Facebook Sayfamızı Buradan Takip Ediniz (350 Bin Kişilk Aileyiz)

Son Güncelleme: 04.12.2017 23:47
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
SİVASLI 2017-12-05 01:17:33

TAŞERONA KADRO VERİRSENİZ OY VERMEM SİZE ELLERİM KIRILAYDIDA SİZE OY VERMİYETDİM

Misafir Avatar
TRABZONLİ 2017-12-06 12:25:52 @SİVASLI

Boşa dememişler sivasın adamı adam olaydı ... meşhur olamazdı diye

Beğenmedim! (0)
Avatar
Cenk 2017-12-05 16:32:24

İşe başlama tarihi önemli mi? 12 madde içerisinde var mı? Sayın cumhurbaşkanının açıklamasında herkesi kapsıyor diyor lakin bazı yazılı açıklamalarda 1 kadım 2015 öncesi deniliyor. Bilgisi olan paylaşabilir mi

Avatar
Mehmet 2017-12-07 00:42:52

Kpss mağdurlarına sesleniyorum.
biz gece gündüz PKK demeden dağda taşta yol açarken kar yağdığında yolları açarken siz sıcak evinizde otururken biz demedik neden oturuyorsunuz. Siz gideceğiniz yerlere rahat ulaşın diye yolları temizledik o zaman sizin şerefli adaletiniz neredeydi. Evet siz okudunuz biz okumadık belki benim okuyacak durumum yoktu. Siz niye okudunuz bizim gibi işçi olmayın diye şimdi adaletiniz tuttu hayırdır. Ama siz bencilsiniz insan hak ettiği gibi yaşar. Biz 10 yıldır bu işte emek veriyoruz 10 yıldır niye hiç gelip halimizi sormadınız ne oldu şimdi adaletten bahsediyorsunuz siz okudunuz 100 puan alın sizde atanırsınız biz 10 yıl çalıştık 100 puan doldu hak kazandık atandı çatlayın patlayın

Avatar
Mehmet 2017-12-07 00:43:14

Kpss mağdurlarına sesleniyorum.
biz gece gündüz PKK demeden dağda taşta yol açarken kar yağdığında yolları açarken siz sıcak evinizde otururken biz demedik neden oturuyorsunuz. Siz gideceğiniz yerlere rahat ulaşın diye yolları temizledik o zaman sizin şerefli adaletiniz neredeydi. Evet siz okudunuz biz okumadık belki benim okuyacak durumum yoktu. Siz niye okudunuz bizim gibi işçi olmayın diye şimdi adaletiniz tuttu hayırdır. Ama siz bencilsiniz insan hak ettiği gibi yaşar. Biz 10 yıldır bu işte emek veriyoruz 10 yıldır niye hiç gelip halimizi sormadınız ne oldu şimdi adaletten bahsediyorsunuz siz okudunuz 100 puan alın sizde atanırsınız biz 10 yıl çalıştık 100 puan doldu hak kazandık atandı çatlayın patlayın

Avatar
OSGB 2017-12-05 20:54:42

Peki taşeron firma kalkınca bu firmaların çalışanları bu firmaları denetleyen osgbler ne yapacak. Millet osgb firması İçin kredi çekmiş bir sürü gider yapmış bunları nasıl kapatacak ?

Misafir Avatar
Adsız 2017-12-07 12:35:46 @OSGB

Tasası sanamı kaldı.Şimdiye kadar taşeron çalışanların sayesinde para kazandılar yetmezmi hep diyorsunuzya kpss kazanlar ne olacak bu şirket çalışanlarıda kpss girsinler :)))

Beğenmedim! (0)
Avatar
ADALET Mİ ? 2017-12-05 20:18:34

Seçim yatırımı için taşeron işçileri kadrolu işçi yapmak nasıl bir adalet partisi adaleti
Taşeron çalışanların hepsi il ve ilçe parti yönetimleri tarafından alınan kişiler adalet istiyoruz
Yıllardır KPSS sınavından atama beklerken neyin adaleti nasil bir adalet Sizleri Allah'a havale ediyoruz.
Taşeron çalışanların kadro verildikten sonra ne kadar verim alarak çalıştırabilirsiniz
Adalet partisi adaleti kalkınması buysa bu vatandaşlar size sandıkta protesto etmesini de bilir.

Misafir Avatar
Adsız 2017-12-07 12:27:55 @ADALET Mİ ?

Taşeronun yaptığı işi beğenip çalışırmıydı senin gibi düşünenler çalışmazdınız.Tek kpss giren sen ve senin gibiler yaa taşeron çalışanlarda kpps giren yokya tek sizsinizya iş beğenmeğip burun kıvıran senin gibi gebeşlerin zoruna gitmiş sanırım bir söz var zoruna gidenin b.....na gitsin...

Beğenmedim! (0)
Avatar
Kaan 2017-12-06 15:14:47

Yalan kardes ise baslama tarihi diye bsy yok....devlete karsit site ve gazetelerin yalan haberi herkese kadro var

Avatar