Aile ve Sosyal Politikalar Bakanlığına 6 Ay İçinde 2 Bin 500 Alım Yapılacak Müjdesi!

Aile ve Sosyal Politikalar Bakanı Fatma Betül SAYAN KAYA, Bakanlık bünyesine 2 bin 500 engelli memur alımı ataması yapılacağı müjdesini verdi. ASPB personel alımı müjdesi ve detayları haberimizde..

Aile ve Sosyal Politikalar Bakanlığına 6 Ay İçinde 2 Bin 500 Alım Yapılacak Müjdesi!

Aile ve Sosyal Politikalar Bakanı Fatma Betül SAYAN KAYA, Bakanlık bünyesine 2 bin 500 engelli memur alımı ataması yapılacağı müjdesini verdi. ASPB personel alımı müjdesi ve detayları haberimizde..

14 Mayıs 2018 Pazartesi 23:10
Aile ve Sosyal Politikalar Bakanlığına 6 Ay İçinde 2 Bin 500 Alım Yapılacak Müjdesi!

Aile ve Sosyal Politikalar Bakanlığında  görev almak üzere engelli memur alımı yapılacak. Bakan Fatma Betül SAYAN KAYA yeni yaptığı açıklamada müjdeyi verdi. Aile Bakanı KAYA, engelliler haftası nedeniyle bir etkinliğe katıldı.

MÜJDEYİ VERDİ!

Bakan Fatma Betül SAYAN KAYA biz birlikte güçlüyüz etkinliğinde gündeme ilişkin pek çok konuda açıklamalarda bulundu. 10 Mayıs 16 Mayıs tarihleri engelliler haftası nedeniyle gerçekleşen etkinlikte en önemli konu başlıklarından bir tanesi de yeni yapılacak engelli memur alımı oldu. Bakan KAYA 2 bin 500 engelli memur alımının yakın zamanda yapılacağını belirtti.

AİLE BAKANLIĞINA PERSONEL ALIMI

Aile Bakanlığına yapılan personel istihdamına değinen Bakan KAYA son aylarda yapılan alımlar ile birlikte 54 bin personele ulaştıklarını belirtti. Yeni engelli memur alımının ne zaman yapılacağını açıkladı. Yapılan açıklama şöyle; "Geçtiğimiz aylarda yaptığımız atamayla birlikte bu rakamı 54 bine çıkarmış durumdayız. İnşallah önümüzdeki 6 ay içerisinde 2 bin 500 engelli kardeşimizin daha kamuda istihdamını gerçekleştireceğiz." dedi.

Son Güncelleme: 14.05.2018 23:15
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Tuba 2018-05-16 10:25:21

Yazık güzel ülkemin insanları boşta gezsin Suriyeliler e vatandaşlık verilsin sonra her iş ilanında hakkıyla birşeyler yapmaya çalışan insanlar acaba bana da bir kapı açılır mı die bekliyor

Avatar
Emine karakeci 2018-05-16 00:28:07

Yapiliyor alim torpile ben hem lisans hem onlisans mezunuyum ama issizim .gecen ay bimere sikayet etim soyledikleri sey biz kpss ile aliyoruz .ben 10 calistim gecici yani beni on gin kendileri icin kulandilar benim calisacagim yerde edbyatci lise mezunu adam calsyor bu kpss ise helal olsun yeter bizide gorun

Avatar
Oya 2018-05-15 20:39:27

Sosyal hizmetlerde okuyorum.Güz döneminde dersim var ,gelecek dönem mezun oluyorum.Sizlerle Gaziantep de çalışmak istiyorum.

Avatar
Fatoş 2018-05-15 13:24:31

Peki lisanları aldınız engelli kardeşlerimizi de alıyorsunux onlara sesimiz yok önlisans sosyal hizmetlere niye bişey yok biz bu bölümü boşa mı okuduk kpssye hazırlanıyorum kara kara düşünüyorum acaba atayacaklar mı diye yok diyoalar bizim sesimizide duyunsanıza

Avatar
Nurşen Özer 2018-05-15 14:18:04

KHK (696) YASA GEREĞİ İŞTEN ÇIKARLAN ENGELLILERDE SÖYLEDİNİZ ENGELİ MAĞDUR ENGELİ PERİŞAN ENGELİ ZORUNLU EMEKLİ EDİYORUZ SAYIN BAKANIM DUYUN SESİMİZİ ARTIK DUYMAZ GÖRMEZDEN GELMEYİN ENGELİ PERİŞAN MAĞDUR ENGELİ OLMAK BU DÜNYADA BİR SUÇ OLDUĞUNU DÜŞÜNÜYORUM ENGELİ VERGİ İNDİRİMİNDE YARARDANDIM DİYE İŞTEN ÇIKARDILAR ENGELLİLER ZORLA İŞTEN ÇIKARDILAR KHK YASA GEREĞİ DİYORLAR KURUMDA AİLE VE SOSYAL POLİTİKALAR İL MÜDÜRLÜĞÜ TARAFINDAN MAĞDUR EDİLİYOR SİZLER DUYMAZDAN GÖRMEZDEN GELİYORSUNUZ SAYIN BAKANIM ENGELLİLER MAĞDUR BİZLER BİR AILESİ VAR SİZLER BIZLER AKP ĶÜSTÜRDÜNÜZ CUMHURBAŞKANIM BUNLARI DUYMASINI ÇOK İSTİYORUM 45RAPORUM VAR 43YAŞDAYIM BENSE ÇALIŞMAK İSTİYORUM

Avatar
Leyla 2018-05-15 16:28:35

Asdep alımları için de açıklama bekliyoruz!!!

Avatar
Fatma 2018-05-16 02:48:17

İki tane engellim var hiç biyerdende gelirim Yok engelli aylığını kestiler iki bakıcı parası aliyomusum açlık sinirini geciyomus inanın ki yetmiyor neden engellinin gelirine bakılıyor hatta askeri geçim sınırı neden fazla değil geçinenler bakalım basimizda olanlar 483 binlira neymiş yetiyomu diyen soran yok bunun bı çaresine bakılsın lutfen hastalarımız olmasa zaten çalışırız lütfen kimler ilgileniyorsanız bu askeri gecimle artırdılar yada engellinin gelirine bakilcakmis diye okuyorum internette ama hiç öyle bişey yok

Avatar