Adalet Bakanlığı Gardiyan (İnfaz Koruma Memuru) Alımları Ne Zaman Yapılacak?

Adalet Bakanlığı Gardiyan (İnfaz Koruma Memuru) pozisyonları için ne zaman personel alımı yapacak?

Adalet Bakanlığı Gardiyan (İnfaz Koruma Memuru) Alımları Ne Zaman Yapılacak?

Adalet Bakanlığı Gardiyan (İnfaz Koruma Memuru) pozisyonları için ne zaman personel alımı yapacak?

08 Mayıs 2017 Pazartesi 22:30
Adalet Bakanlığı Gardiyan (İnfaz Koruma Memuru) Alımları Ne Zaman Yapılacak?

Adalet Bakanlığı bünyesinde yer almakta olan Ceza ve Tevkifevleri Genel Müdürlüğü açık pozisyonları için her sene personel alımı gerçekleştirmektedir. En çok alım yapılmakta olan ve rağbet görmekte olan kadrolar arasında Gardiyan (İnfaz Koruma Memuru) pozisyonu yer almaktadır.

Adalet Bakanlığı Ceza ve Tevkifevleri Genel Müdürlüğü açık pozisyonlara göre Gardiyan (İnfaz Koruma Memuru) personeli alımı gerçekleştirmektedir. Peki bu sene gardiyan alımları ne zaman yapılacak? İnfaz koruma memuru alımı hakkında detaylı bilgi verildi mi?

GARDİYAN ALIMLARI YAPILACAK MI


Adalet Bakanlığı Ceza ve Tevkifevleri Genel Müdürlüğü açık pozisyonları için sürekli olarak Kamu Personeli Seçme Sınavı şartı aranarak Gardiyan (İnfaz Koruma Memuru) pozisyonu personel alımı gerçekleştirmektedir. Şu anda gardiyan alımlarının ne zaman yapılacağına ilişkin bir tarih yok. Ancak Adalet Bakanlığı Haziran ayında 2 bin 750 hakim ve savcı sınavı gerçekleştirecek. Bu sınavdan sonra Gardiyan (İnfaz Koruma Memuru) pozisyonu için de personel alımı yapabilmesi düşünülmektedir.

Gardiyan (İnfaz Koruma Memuru) pozisyonu için bilindiği üzere Kamu Personeli Seçme Sınavı şartı aranmaktadır. Adayların Gardiyan (İnfaz Koruma Memuru) pozisyonuna müracaat edebilmek için KPSS'ye girmiş olması gerekmektedir.

TÜM İLANLAR İÇİN TIKLAYINIZ

Yorumlar

Dikkat!

Yorum yapabilmek için üye girşi yapmanız gerekmektedir. Üye değilseniz hemen üye olun.

Üye Girişi Üye Ol

Avatar
Hanife 2017-05-09 00:35:38

Uf ne uzattınız ya alın artık alıyorsanız ne bu be bekle bekle sene bitecek daha alım yapacaksınız bizde canız yeter artık alın alıyorsanız

Avatar
süleyman 2017-05-11 21:23:12

kardeşim askerlere saygımız sonsuz o tartışılmaz ama sizde dediginiz gibi o onurlu işi bırakmayın o zaman.Bırakacaksanızda devletten iş beklemeyin zaten ekmeginizi elinizin tersi ile itmişsiniz.Kpss ye o kadar çalışıp o kadar emek edip yerleşmek isteyenler var zaten.Siz gidin işinizi bırakmadan yapın arkadaşlar

Avatar
murat 2017-05-09 11:19:16

Hersene binlerce alım oluyor bu sene neden alım olmadı adalet bakanlığının sitesine bakmaktan şaşı olacam valla

Avatar
tataroğlu59 2017-05-09 16:12:08

yine uzmançavuşluktan vs. gibi bırakanlardan alırlar,o kadar oku kpss ye çalış zorda olsa bi puan al sonra alım bekle

Misafir Avatar
ahmet 2017-05-16 10:14:33 @tataroğlu59

Ya askerlerin emegi ? geceleri rahat bi şekilde uyuman için nöbet tutuyo catışmaya giriyo bu kadar alcaldınız ? korkak diyosunuz bide yazık be

Beğenmedim! (2)
Misafir Avatar
cevaba cevap 2017-05-11 17:30:12 @tataroğlu59

yapacak bi işi olmayıp bi deneyipte çıkayım diyenlerle diğerlerini ayırmak lazım o uzman çavuşlarda 2 yıl içerisinde istifa etmiş korkak yada gerizekalılar yeterince açıklayıcı oldumu ?

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
cevap 2017-05-11 15:44:49 @tataroğlu59

bırakma o zaman uzman çavuşuğlu,senden mi öğrenicem vatanı devleti ,silah tutamazmıyım? senden çok silah ve tüfek kullanmışlığım var,gel poligana her türlü farketmez ,önümüzdeki alım da görüşürüz ,zor gelip bırakmışınız görevinizi hazır iş..boş muhabbete gerek yok

Beğenmedim! (2)
Misafir Avatar
cevap 2017-05-09 22:15:48 @tataroğlu59

uzman çavuş dediğin adam vatanı toprağı koruyan adam. Sen okursun bir zerre bir şey öğrenemezsin o adamlar dağlarda yaşayarak öğrenir. Sen eline silahı alınca titrersin. Önce neyin ne olduğunu bil sonra atama iste.

Beğenmedim! (7)
Avatar
Belın 2017-05-09 18:56:25

Boyle sacma sey mi olur ya uzman cawuslardan neden alıyorlar Kı bırakmasalardı islerını biz mü dedik birakin dıye okdar calısıp hazırlık yaptık gunah be uzman cavuslardan almasınlar Bı daha Bız bos yere mı hazırlandık bizene bırakmasın uzman cavuslarda islerini

Misafir Avatar
adam 2017-05-09 22:17:08 @Belın

inşAllah bundan sonra tüm alımları uzman çavuşlardan yaparlarda sizde kalırsınız öyle önce askere saygı göstermeyi öğren o adamlar vatanı milleti koruyor sen okuyorsun kime faydan var!

Beğenmedim! (1)
Avatar
Arkadaş 2017-05-16 21:59:45

Sözde bu sene dünya kadar alım olacak diyorlardı son senelerin en az alımı oldu. Bide adam akıllı kpss hazırlanıp gardiyan olalım dedik Uzm.cavuslardan alım yaptılar.

Avatar
Adil 2017-05-09 09:02:42

Ne zaman yapacaksınız artık başlatın