10 Bin Polis Özel Harekat (PÖH) Alımı Müjdesi Bekleniyor!

Emniyet Genel Müdürlüğünün 10 bin kişilik Polis Özel Harekat (PÖH) alımı ilanı yayımlayarak adaylara bayram müjdesi vermesi isteniyor.

10 Bin Polis Özel Harekat (PÖH) Alımı Müjdesi Bekleniyor!

Emniyet Genel Müdürlüğünün 10 bin kişilik Polis Özel Harekat (PÖH) alımı ilanı yayımlayarak adaylara bayram müjdesi vermesi isteniyor.

20 Haziran 2017 Salı 23:30
10 Bin Polis Özel Harekat (PÖH) Alımı Müjdesi Bekleniyor!

Geçtiğmiz 19. dönem POMEM 10 bin Polis Özel Harekat alımının ardından henüz yeni bir Polis Özel Harekat alımı ilanı yayımlanmdı. Özellikle sosyal medya aracılığı ile seslerini duyurmak isteyen adaylar yeni bir Polis Özel Harekat alımı ilanının yayımlanmasını beklemektedir.

İmza kampanyası siteleri üzerinden ve İşin Olsa sosyal medya aracılığı ile ekip arkadaşlarımıza ulaşmak isteyen değerli kullanıcılarımız için bayram müjdesi bekleniyor haberini sizler için derledik. Buna göre EGM'den 10 bin PÖH alımı istiyoruz.

10 BİN PÖH ALIMI İSTİYORUZ!

Polis Meslek Eğitim Merkezi 19. dönem POMEM 10 bin kişilik Polis Özel Harekat alımı yapıldı ancak bu ilandan sonra başka bir Polis Özel Harekat alımı ilanı yayımlamadı. Adaylar bayrama girmeden Emniyet Genel Müdürlüğünün Polis Özel Harekat ilanı yayımlaması ya da PÖH alımı için müjde duyurması bekliyor. Peki adayların istediği şartlar nelerdir.

ADAYLARIN İSTEDİĞİ TALEPLER

Mezuniyetin en az lise mezunu seviyesinde kalması
Bayanlara 1.000 kişilik kadro ayrılması
Yaş şartının esnetilmesi
KPSS şartının aranmaması
Askerlik şartının aranmaması

Yukarıda belirtilmiş olan başlıca şartlar Polis Özel Harekat olmak isteyen adaylar tarafından aranmaktadir. İşin Olsa ekibine ulaşarak seslerini duyurmak isteyen adaylar için yapmış olduğumuz bu haber doğrultusunda Emniyet Genel Müdürlüğümüzden bayram gelmeden PÖH olmak isteyen adaylar için 10 bin kişilik Polis Özel Harekat ilanı yayımlaması ya da alımlar hakkında duyuru yayımlanmasını istemekteyiz.

TÜM HABERLER İÇİN TIKLAYINIZ

Son Güncelleme: 20.06.2017 23:33
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
ali 2017-06-21 19:19:31

yaş 30 olsun

Misafir Avatar
Muhammet Taştan 2017-06-23 10:49:19 @ali

İç işleri Bakanlığı'na yazın iki üç günde

Beğenmedim! (0)
Avatar
Ilker 2017-06-21 14:32:34

Yas esnetilsin lutfenn

Misafir Avatar
Yasin 2017-07-01 03:34:58 @Ilker

BİMER ve CİMER'e sürekli ama en azından iki üç günde bir istekli yazılarınızı yazın etkisi kesinlikle olur oluyor ve olmakta

Beğenmedim! (0)
Avatar
cemil 2017-06-22 14:23:50

inş yaş 32 olur

Avatar
SszZ 2017-06-21 04:35:10

yav kardeş ömrümden ömür gitti beklemekten haberi gelmeyen bi kabus yada bir sevinç gibi kurban olayım alınacakmı alınmayacakmı bişey deyin rüyalarımız kabus oldu,alınacaksa 1 degil 2 yıl da bekleriz ama bi haber bi mutlu haber be paşam.

Misafir Avatar
Serkan Yılmaz 2017-06-23 10:47:05 @SszZ

PÖH alımlarındaki 28 olan yaş sınırını 30 yaşından gün almamak olaak esnetin lütfen ...iki üç günde bir İç işlerine yazın kardeşlerim ...saygılar

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Kemal Baranlı 2017-06-22 14:42:21 @SszZ

28 olan yaş sınırının 30 YAŞ OLARAK ESNETİLMESİ İÇİN 2-3 günde BİMER ve CİMER den yazın etkisi oluyor saygılar teşekkürler

Beğenmedim! (0)
Avatar
Irfan 2017-06-21 23:26:50

İnşAllah yaş otuz olurda bizde vatan icin ter dokeriz sayin bakanim artik sesimizi duyun lütfen boş boş vatan aşkiyla yanip sonmiyelim inaniyoruz bu alımlarda bizide gorceksiniz saygilar sevgiler

Misafir Avatar
Mehmet Uzun 2017-06-23 10:48:22 @Irfan

evet otuz yaşından gün almamak olaak esnetin ha 28 ha 30 ne fark eder bizlerede şans verin..

Beğenmedim! (0)
Avatar
Yusuf 2017-06-21 05:27:45

Bide orta okul mezunu olsa gençler bi iş sahibi olurdu...
Genellikle şimdiki gençler kötü ortamlarda bulunuyor. En azından orta okul mezunu olsa ailelerinin ve gerçek anamız vatanımızın gurur duyacağı evlatları olurdu gerekli makamlara arz ederim bunada bi çare bulunması için...

Avatar
Murat 2017-06-21 19:48:07

Şartı ortaokul la indirin polis özel harekatın eyer gerçekten polis olmasını istiyorsanız askerliğini yapmiş güney doguda duguda komando olrak askerlik yapmiş adamlari alın iste o polis özel harekat dediginiz ozaman özel harekat olur nerde bi deli askerliginj yapmiş askerler dünyayi cakallara dar ederler işte ozamn

Avatar
EYÜP TAŞIN 2017-06-22 11:15:32

POLIS OLMAK ISTIYORUM GONULLU VATANIMI MİLLETIMI SEVIYORUM 0531 77 8 33 41 BENI ARA LUTFEN BILGI VERIRSENIZ SENINIRIM TŞK EDERIM

Misafir Avatar
ali 2017-06-29 09:46:08 @EYÜP TAŞIN

yazık gençlere iş istiyor eğitim istiyo vatan aşkıyla tutuşuyor hiç kimse elinde bile tutmuyor
gençlerimizi bu hallere düşürünenler unanın bence....

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
özgür 2017-06-29 06:44:06 @EYÜP TAŞIN

Bu nasıl bir düşünce şekli kardeşim şuraya telefon numaralarınızı yazmanın mantığı nedir çözemedim hala...

Beğenmedim! (0)