10 Bin Polis Özel Harekat Alımı Askerlik Şartı Kaldırıldı

Emniyet Genel Müdürlüğünün alacağı 10 bin özel harekat polisinde ki aranan askerlik şartı sonunda kaldırıldı. İşte detaylar.

10 Bin Polis Özel Harekat Alımı Askerlik Şartı Kaldırıldı

Emniyet Genel Müdürlüğünün alacağı 10 bin özel harekat polisinde ki aranan askerlik şartı sonunda kaldırıldı. İşte detaylar.

29 Ekim 2016 Cumartesi 23:37
10 Bin Polis Özel Harekat Alımı Askerlik Şartı Kaldırıldı

Emniyet Genel Müdürlüğünden geçen ay yayımlanan bildiri ile en az lise mezunu ve Kamu Personeli Seçme Sınavı şartı olmadan 10 bin Polis Özel Harekat alımı yapılacağı duyurulmuştu. Bu duyurudan önce lisans mezunu ve KPSS şartı aranarak 10 bin PÖH alımı gerçekleştirilmişti. Şimdi yeni yapılacak olan alım için askerlik şartı kaldırıldı. İşte detaylar.

Resmi Gazete'de Yayımlandı


Sosyal medya da yayımlanan 10 bin Polis Özel Harekat alımı yapılacak haberlerine genel olarak askerlik şartının ve yaş şartının kaldırılması istenmekteydi. Bilindiği gibi başvuracak adayların 28 yaşından gün almamış olması gerekiyor. Bu şart hala devam ediyor yani başvuracak adayların 28 yaşından gün almamış olması gerekiyor. Bunun yanı sıra başvuracak adayların askerliğini tamamlamış ve 36 aylık sürenin geçmemiş olması da aranıyordu.

29 Ekim 2016 tarihli resmi gazete'de yayımlanan bildiri ile Polis Özel Harekat alımında aranan askerliği yapmış olmak şartının kaldırıldığı öğrenildi. Buna göre Polis Özel Harekat adayı vatanına hizmet edeceği için askerlik yapmış olmasına gerek olmayacak ve Polis Akademisi Başkanlığında yapılacak olan tüm eğitimlerde adayın askerlikte öğreneceği her şey öğretilmiş olacak. 2 Kasım'da yine PÖH alımı hakkında anayasa mahkemesinde görüşme yapılması bekleniyor. Yine alımlarda bazı maddelerin değişmesi bekleniyor her hangi bir gelişme olduğunda sizleri konu hakkında bilgilendireceğiz.

Son Güncelleme: 29.10.2016 23:52
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Erkan 2016-10-29 20:46:43

Sonunda bu işte görevlilere çok teşekkürler askerlik durumu için :) :)

Misafir Avatar
Gfv 2016-11-01 20:00:47 @Erkan

Askerlik şartı kaldırılmadı boşuna ümitlenme

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
yaş 32 olsun 2016-11-01 17:36:46 @Erkan

bir yaş değişmedi magduruz

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
ferdi 2016-10-31 17:23:47 @Erkan

17 yasındayım universıte 1im basvuranilirmiyim arladaslar

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
ferdi 2016-10-31 17:22:58 @Erkan

17 yasındayım universıte 1im basvuranilirmiyim arladaslar

Beğenmedim! (0)
Avatar
Bestami 2016-10-29 20:51:40

Allah hepınızden razı olsun

Avatar
korkut ali 2016-10-29 22:18:45

çok teşekür ederiz canımız kanımızvatanafeda olsun

Avatar
Samet 2016-10-29 22:14:25

Çok saçma askerliğin kaldırılması 200 300 bin kişi başvurur artık hep alımları iptal etsinler daha iyi

Misafir Avatar
doğukan 2016-11-01 07:00:46 @Samet

neyi saçma ki diğer türlü adalet olmuyor bırak hak edecek herkes denesin hak eden kazansın

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Mesut 2016-10-31 08:21:20 @Samet

Askerliğini yapmış olan lise mezunlarının işine gelmiyor dimi askerliğin kaldırılması ben eğitimimden dolayı askerlik yapmadım bunda benim suçum ne hakeden kazansın...

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
burak 2016-10-31 08:12:23 @Samet

niye biz okuduk askerlik yapmadık normal polis zaten askerlik yapmıyor ki bu özel harekat bide niye askerlik şartı kossunlar ki

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
ömer 2016-10-30 20:26:09 @Samet

dua et de 200 300 bin kişi başvursun.. o bile iyi..gülermisin ağlarmısın.. çoğu da ilk pentlantonda eğitimi bırakıp gidecek.. o okuldan 2000 kişi ancak mezun olur..

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
ömerw 2016-10-30 19:22:46 @Samet

giremiyosunuz diye şey yapmayın yapılan hersey herkese uymazz adam gelmiş 35 yaşına özel harekat diyo 35 yaşındaki adamın neresi bu yastan sonra özel harekatcı olcak

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
mustafa 2016-10-30 13:59:42 @Samet

aynen hatta dahada fazla olur

Beğenmedim! (20)
Avatar
maraşlı 2016-10-29 21:44:55

yaş şartı neden değişmiyor 28 yaş üzerindekiler insan değilmi Allah tan korkun be...

Avatar
K.A 2016-10-29 21:47:18

ÖzeL Harekat Beni Bekle Geliyorum

Misafir Avatar
mehmet 2016-10-30 23:16:52 @K.A

başvuru ne zaman peki ?

Beğenmedim! (0)
Avatar
ozan 2016-10-29 20:56:27

yas şartı 30 olsa daha makbule geçerdi

Avatar